Nabór na Podinspektora ds. Infrastruktury Miejskiej w Złotoryi
- Aktualności
- 25 października, 2024
- 0 komentarzy
24 października 2024 roku, burmistrz Złotoryi, Paweł Kulig, ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim. Poszukiwana osoba obejmie funkcję Podinspektora ds. infrastruktury miejskiej w Wydziale Infrastruktury i Urbanistyki.
Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku mają czas do 8 listopada 2024 roku, aby złożyć swoje aplikacje w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złotoryi. Wraz z aplikacją należy dostarczyć wymagane dokumenty oraz wykazać się odpowiednimi umiejętnościami, zgodnymi z wymaganiami stanowiska.
Zakres obowiązków
Podinspektor ds. infrastruktury miejskiej będzie odpowiedzialny za:
- „Prowadzenie spraw w zakresie remontów, oznakowania, oświetlenia i utrzymania dróg na terenie miasta Złotoryja.”
- „Kontrola nad prawidłowym przebiegiem zimowego utrzymania dróg, placów o chodników na terenie miasta Złotoryja.”
- „Prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego.”
- „Egzekwowanie wykonywania obowiązków wynikających z wydawanych decyzji.”
Obowiązki te wymagają znajomości przepisów prawnych oraz praktycznych umiejętności związanych z zarządzaniem infrastrukturą miejską.
Więcej informacji
Więcej szczegółów dotyczących rekrutacji oraz zakresu obowiązków można znaleźć na stronie: https://zlotoryja.bip.info.pl/dokument.php?iddok=13417
GZ
fot. zlotoryja.pl